söndag=ångest

Fan va jag hatar söndagar, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Helgen har bestått av lite sömn och mycket sprit. Men fan man är bara ung en gång. Igår var jag Josse aspen mikkan olga och daniella hos josse och förade och satt och snackade skit, asmysigt :) sen drog vi till helenelund vid elva ungefär, och jävlar vilket drag det var där. asmycket folk och skithög musik med dans. lovely, dock krävdes det mycket alkohol för att jag skulle upp på dansgolvet men tillslut kom jag upp en liten stund haha. gratis bira också, det var faan najs. tills kl blev halv två då det såklart blev bråk mellan två jävligt stora gäng. då kände jag att det var dags och ringa pappsen som kom och hämtade mig :) Pappa är bäst ibland faktiskt. Menmen, söndag idag och jag har ingen jävla aning om vad jag ska göra, vill typ skjuta mig i huvet, hatar och sitta och göra ingenting blä och bajs. får ringa runt och kolla om nån är sugen på och ses, nu ska jag ta ett bad och fördriva tiden lite iaf. Hare bra va, puss.

Galet bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0