onsdag

trött, sovit asdåligt inatt. igår var ja med max hela dagen kändes det som, vi mötte upp linnea och mickis och tog en lång mysig fika i hammarbysjöstad. efter det åkte jag hem och tog det lugnt bara, sen mötte jag ankan senare i stan och tog en till fika, suck mina pengar flyger iväg :/ men mysigt var det, sen så ringde bebi och va lite ledsen så hon sov hos mig. så jag slapp sova ensam också eftersom mamma inte är hemma.. nu sitter jag i skolan och har lektion och vill bara hem, men ändå inte hem heller. vill bort, typ till malmö. Jag orkar inte med den är skiten längre, ingenting går nånsin som jag vill. Och när det väl gör det så blir jag bara besviken..

min absoluta favorit stad efter sthlm, MALMÖ! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0