lördag

gårkvällen var ju bara helt fucked up. va hos tilda först och drack lite, sen drog vi till hassel och greken. FYFAN säger jag bara, vilka konstiga människor det finns. Har fan aldrig varit med om nått liknande, påtända hela bunten och en kille och en tjej där va syskon, och dom satt och petade fingarna i halsen på varandra för att dom sen skulle spy på varandra??? normalt? Och en annan snubbe där var förkyld och gick och loskade i vasken hela tiden, fräscht? Två andra killar stod och spottade på varandra i köket. Ett gäng där stod och snackade om att det skulle ta LSD på halloween? Asså det var helt stört, fan vad jag inte kände mig bekväm där alltså, verkligen inte sånna människor som jag vill umgås med. Alla hade tagit nånting, för man kunde fan inte föra en normal konversation med nån av dem? Som tur var kom Crille Linn och Tottooo sen, så skönt det var och se lite normala människor man känner som inte tar sånt. Oh juste, inte nog med det, det stog två burar på skåpet i köket med en massa levande möss i?!?! som tydligen skulle bli mat till hassels orm, så jävla vidrigt. Sätter gärna inte min fot i det där hemmet igen. FYFAN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0