lördag

Igår hade jag en sjukt rolig kväll måste jag säga! Började med och sova gött och sen ha en chilldag för mig själv medans camilla och david jobbade. sen blev det middag på kvällen och då kom anders och bettan hit. jättetrevligt och sjukt god mat. drack några bira och snackade skit. sen blev det en krogen runda för mig och grabbsen, haha sjukt rolig kväll! jag och david rullade hem vid fyra nångång, men det var det helt klart värt! dock var det mindre trevligt när camilla och david väckte mig halv tio idag, fick slagga 5 och en halvtimme, så sliten va man imorse :P och imorn redan åker jag hem och ja vill inte hem :/ vill stanna längre. älskar malmö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0