söndag och jag mår bra!

Har jobbat idag, allt gick bra som vanligt :) sen drog jag hem till fabey och hängde där. Nice nice, satt och flummade mest bara. Helgen har varit helt okej, nice i fredags hos mickis, dock lite för mycket alkohol ochlite sömn så det var ett fucking helvete och jobba igår. Men nu mår jag bra. och jag ska låta mig själv må bra, ska heller inte snacka med folk som får mig och må dåligt, för sånna människor vill jaginte ha i mitt liv, så nu är allt raderat och blockerat också för den delen. jag vill leva mitt liv utan dig och ditt cp beteende. Träffa fina människor som uppskattar mig helt enkelt. Och dessutom så har jag redan så många underbara runt omkring mig så jag ska fan inte klaga. Bara en som ska dra åt helvete och det är du, tänker inte låta folk få mig och må dåligt längre. IM SO SICK OF IT.

Hahaah lyssna på den här låten. Rebecca, handlar om mig hahahah, för det ÄR JAG SOM ÄR SOM ÄR REBECCAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0