Förjävlig

Förjävlig dag hade jag igår. Först en ap seg dag på praktiken i bandhagen, och sen när jag kom hem blev jag ska uttråkad så jag höll på och dö. Så jag tog en promenad för mig själv med mp3n, vilket inte var en så bra idé. Började tänka på massa saker som gjorde mig jätteledsen, som tur var ringde jag Tilda som är ett bra och stort stöd för mig, thanks honey. Det kändes bättre efter att jag fick prata med henne. Men inatt kom allt tillbaka, drömde mardrömmar hela natten och vaknade upp helt svettig och rädd, vilket ledde till att jag har varit jättetrött och som en levande zombie hela dagen. Men nu är jag tillbaka på mitt jobb igen iallafall och det känns underbart, i love it. Ikväll vet jag dock inte vad jag ska hitta på, vill inte sitta hemma och uggla iallafall, den saken är säker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0