fan vad kallt!

Ännu en dag på jobbet avklarad, allt gick bra och jag vill nästan inte gå därifrån vissa dagar, trivs så sjukt jävla bra där! :) och dom som jobbar där är helt stört roliga, haha. Med tanke på att Mc donalds jobbet gick åt helvete med otrevliga medarbetare så är det här himlen för mig. Har ätit för mycket idag också känner jag, småätit hela dagen, druckit en massa cola och kaffe, sen lunch och pannkakor efter det, sen tårta. Herregud! Men det är naajs, tur att man inte jobbar där på heltid för då skulle man ju bli tjockis direkt. Men men, efter det åkte jag och träffade Tilda och Märta en stund, men det var så fittkallt ute så drog hem efter en timme, och nu sitter jag och dricker te och äter pepparkakor. BIG LOVE

älskling och jag i fredags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0