svulla

hade jättetrevligt igår måste jag säga! :-) va hemma hos mig först och förfesta som fan, sen drog vi till tony vid 10 typ. jävlar va mycket folk det var där, helt proppat. men det var najs iallafall. hemvägen gick bra, tog två bussar hem bara så det naaajs. var väl hemma runt halv två. imorse när jag vaknade mådde jag inge vidare alls. vaknade vid åtta och frös som en röv och hade sjukt ont i huvet, sonkan låg bredvid och sussade sött bara. men jag var tvungen och gå upp och ta två alvedon och dricka som en häst. sen somnade jag om och vaknade vid två. så nu mår jag bättre, fast är fortfarande sjuuukt seg. ska snart dra iväg och köpa pizza, MUUUUMS, har längtat efter de hela dagen. sen kommer josse hit ikväll och vi ska svulla med godis och läsk och kolla eurovision och bara dega, fyfan vad skönt det ska bli. hoppas ni hade en bra fredag. puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0