söndag blä

ojojoj,dålig uppdatering på sista tiden. har inte orkat eller haft lust och skriva så jag har skitit i det helt enkelt :P är ju ändå inte speciellt många som läser min blogg. jag trodde helgen skulle bli lugn, men i fredags, eller ska jag säga lördag morgon kl 5, kommer sonkan inrullandes hit. har inte träffat grabben på en månad typ så det var jättemysigt att han kom. sen igår drog han vid typ tre. sen träffade jag clara på kvällen, och som jag sa så trodde jag helgen skulle bli lugn utan alkohol och tabbar. men nejnej, det spårade liiite igår. både jag och clara fick i oss lite för mycket av det goda faktiskt, men vad gör det om hundra år? INGENTING, bara att jag mår som en gud idag höhöh :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0