söndag

igår kväll skulle jag och josse ta det lugnt som sagt, men så blev det inte. clara ringde och vi drog till konkels båthus och drack bärs och pumpa musik. det var najs, förutom att man var tvungen och en kålsvart skog i fem minuter för att komma till huset. och jag är mörkrädd och hatar skogen så det var inge vidare kul :( men annars var kvällen helmys. idag har jag legat och schtekt på balkongen hela dagen, är helt röd om kinderna haha. vet inte vad jag ska göra ikväll, bara ta det lugnt tror jag. orkar inte göra mycket mer. btw, TRE DAGAR I SKOLAN DEN HÄR VECKAN! så jävla nice alltså. ååh jag älskar livet:D Puss

Kommentarer
Postat av: Clara

Snuttis :D <3

2009-05-18 @ 14:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0