kaffe

sitter och dricker kaffe, gick typ precis upp. skönt och sova ut för en gångs skull. Helgen har varit lugn, har inte gjort så mycket, fikat, kollat på film, varit på Davids spelning i brandbergen. Sen inte mycket mer. Så himla skönt med lugna helger tycker jag. Har dessutom inte varit i skolan på fem dagar. Känns som lov eller nått, haha as nice. Men imorn är jag tillbaka i helvetet, med tidig vecka dessutom, blää! :/ men men, snart sommarlov så whatever. Ni får ha en bra dag, själv ska jag bara ta det lugnt, städa lite och ta ett bad :) iih


Kollade på gamla bilder från när jag var i Wien för två år sen. Vill tillbaka dit! Och saknar min lilla pluttkusin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0