du är bäst

kan fan inget annat säga! under den här helvetes tiden jag har haft ett tag nu har du funnits för mig från början till slut. hela tiden. det är tack vare dig jag inte har säckat ihop totalt alltså. har ringt dig mitt i natten och skrikit och varit helt hysterisk när du har legat och sovit, ändå har du velat prata och lyssna på mig. så jävla underbar så det går inte att beskriva. att jag har haft dig hela livet är helt underbart, och att jag kommer ha dig livet ut också är det bästa av allt. vet att vi aldrig kommer skiljas åt, för den vänskapen du och jag har nu är ofattbar. den är så bra så det är inte sant! du är som min blodsyster, och din familj är min familj och tvärtom. när jag är hemma hos dig är jag som hemma, din mamma kan ta fram gamla bilder på oss på dagis liksom, så länge har vi haft varandra. du ringer och frågar varje dag hur jag mår, hur det går med allt. du läser mig rakt egenom, går inte och dölja nånting för dig. jag älskar dig mest av allt i hela världen och utan dig vore jag fanimej ingenting. du har gjort mig så jävla mycket starkare nu om man jämför med förut. du är allt hjärtat <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

måste erkänna att det kom en liten tår..:)

kan bara säga desmma hjärtat, finns inga ord.

älskar dig <3

2009-05-28 @ 17:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0