trött

idag är jag skit trött. var på min brorsas spelning igår, JÄVLAR VA BRA DOM VAR! :D grabbarna grus är så himla duktiga. sen spelade davids band också. jag var där med linnea. Lovestain som min brorsa spelar i, dom är så himla duktiga allihopa! man ser verkligen att dom älskar det dom gör. och för alla som vill se dom så spelar dom på harry b james den 1a april, så gå dit vetja! sen efter det så åkte jag hem till sonkan och sov där, det var myspys :) kollade på pretty woman, som man sett ett antal gånger höhö :P ska snart hem till honom igen tror jag, men ja måste städa och fixa i mitt rum först. puss på er<3



Kommentarer
Postat av: Camilla Hagman

Hej älskling,

Kommer du ihåg när vi tittade på Pretty Woman i Haidis lägenhet varje sommar? :-) På loftet.

2009-03-17 @ 18:23:22
Postat av: Rebecca

Jaaaa det kommer jag ihåg! jag saknar dig så mycket camilla, vill inte att du ska bo där nere i malmö :/

2009-03-17 @ 18:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0