Ständigt trött

har sovit jättedåligt de senaste nätterna, vet inte varför. nu inatt somnade jag tidigt, men såklart somnade och vaknade jag hela natten. det är så jobbigt och jag blir så äckligt trött på morgonen sen. och sen märkte jag att jag i sömnen hade flyttat min lampa som stod i fönstret ner på golvet, haha. man är ju bra rolig. idag praktiserade jag på min andra praktik. Café Satir. jag och isabella gick runt i stan och gjorde en marknadsundersökning på olika restauranger och deras priser. det var kul, men SHIT vad jag frös. uschhhhh. nu gör jag inte så mycket, har precis käkat och vet inte vad jag ska hitta på. ska försöka få med nån ut på en prompa. Puss <3


sköna varma sommarkväll, FAN VAD JAG SAKNAR DET!

Kommentarer
Postat av: Camilla Hagman

För att sova gott? Antingen köper jag en spikmatta till dig eller så fråga om inte mamma vill ut och springa med dig. Du måste bli fysiskt trött då sover man gott....Testa vet ja. Kram Camilla

2009-03-17 @ 21:09:11
Postat av: Anonym

vad ska jag med spikmattan till? :O

2009-03-18 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0