sol sol sol sol sol

idag började jag vid 9.40. sen slutade vi tio över elva och då åkte jag mickis angelica jennifer och marina till en buffé restaurang vid globen, där det finns supergod mat! det som fögyllde min dag idag var när jag och ankan skulle ta efterrätten (bärpaj med vaniljsås) så medans jag hällde upp kaffe så bad jag ankan att hälla på vaniljsås på min paj.  hon frågade hur mycket jag skulle ha, då sa ja: typ lagom. hon började hälla, och hon blev lite hetsigare så tillslut ramlade locket av och det var vaniljsås på hela bänken inklusive heela min tallrik. hahahahhahaha fyfan vad jag skrattade, och han som jobbade där bara gick förbi när vi stog och skrattade, vilket gjorde allting ännu roligare. nu när ja tänker på det sitter jag och flinar för mig själv, hahha. söta lilla angelica :P hahahahahaha


marina, jennifer, jag, angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0