pumpa pumpa

sitter och pumpar Ken Ring, my maaan. får nya olika favoritlåtar varje vecka typ, haha! har hört jävligt mycket av hans musik, men då har jag kanske bara lyssnat 1-2 gånger. men sen när jag börjar lyssna på dom igen så fastnar jag för dom som FAN, så har jag en favorit i veckan :P förra veckan va de "gatan" nu är det "knark". visst, hans låtar är väldigt överdrivna och handlar mestadels om knark, men jag älskar beaten och hans röst. that´s it.  Kan lyssna på Ken hela tiden, tröttnar aldrig. Blir glad av hans musik på nått vis, vet inte riktigt varför, eftersom många är deppiga, men en gammal goding är ju Privatfest! Så naaajs:D otroligt fina ord i den texten, hah.
ha en trevlig kväll iallafall. i will. ikväll är det den rätte för rosing, får man inte missa höhö:D
Puss<3




bild lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0