ONT I HUVUDET

igår var vi hos micke, va as trevligt som vanligt :) träffade några som ja inte träffat på länge. det var röj, fulla och glada människor, och hög musik. kvällen va jättetrevlig förutom på slutet. det blev inte så lyckat. jag fick några groggar för mycket och blev spyfluga resten av kvällen. som tur va fick vi skjuts av sonny, tack så mycket. hade inte kunnat ta mig hem själv annars. så ja kan inte påstå att jag mår speciellt bra idag. men jag mår som jag förtjänar. ikväll ska min brorsa ha spelning i farsta, det ska bli jättekul och kolla på dom :D sen efter det ska jag nog sova hos sonny :) men men, ska käka nu. puss <3

jag och min prinsessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0