monday

idag har jag haft asont i huvet hela dagen typ :( fast när jag åt lunch tidigare idag kändes det lite bättre, men låångt ifrån bra. Efter praktiken gick jag hem och kollade på en svensk film. "Van veeteren,carambole" den var faktiskt jävligt bra, men jag hade sett den nån gång förut. nu har jag sorterat mina kläder lite som bara låg i en enda röra. men nu har jag lite koll på grejerna iallafall. sitter och väntar på att camilla ska komma hem och lyssnar på marc anthonys fina låt, "you sang to me" tänker på gamla minnen och sommaren när jag hör den. ett tips, ladda ner den. ni kommer inte ångra er :) ha de gött, på fredag är jag back in sthlm igen ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0