lördag

igår var jag amanda och linnea hemma hos maxiboy i hornstull. det var trevligt, och det blev en del fina bilder, haha! vi var ett par stycken där så de va naaajs. sen åkte jag hem och sov med min älskling. idag vet jag inte vad som händer, känner för en mysig filmkväll hos bästis med godis :) synd att inte solen skiner idag, men men får hoppas på det nästa vecka :) ha de så bra puss puss <3


hahah, slängde upp den här bilden på en hundskit. på väg hem från skolan hittade jag och jennifer den här skithögen, och så roligt som det var hade nån jävel satt en flagga i högen där det står "skäms! plocka upp efter din hund" haha va tvungen och ta kort på de. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0