KEN RING

Ken ken ken, fyfan vad jag älskar den karl! hans musik får mig att må så jävla bra! så fort jag känner mig deppig eller nere så pumpar jag ken , fan hans låtar är helt underbara. nu pumpas det privatfest hos mig :) på höööögsta volym med hög bas, wonderful! mina favorit låtar som han har gjort är privatfest,se dig omkring, i denna värld, gatubarn och måånga fler! lyssnar på nästan allt han gör. har vräkt i mig en massa choklad nu så jag håller på och spyy. ska ner och röka efter det här inlägget. sen ikväll blir det bio med camilla och david. "Män som hatar kvinnor" som verkar SÅ SJUKT BRA! menmen, kanske skriver senare. byebye sålänge.

KEN RING !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0