i malmö

kom till malmö i fredags, då var de toppenfint väder, nu är det molnigt, grått och kallt här. pratade med josse som sa att det va kanon väder hemma, känns ju laaagom kul... igår handlade jag lite kläder och så, sen på kvällen kollade vi på melodifestivalen och drack lite bärs, HEJA AGNES! sen åt vi Camillas specialare som jag är helt galen i. pasta med kyckling i nån god sås med soltorkade tomater, spenat och lite annat gott. mumma! igår kunde ja inte sova (som jag aldrig kan längre) låg och hade as ont i huvet, ville bara döö. känns lite bättre idag men mår fortfarande inte tiptop. imorn börjar praktiken på millans jobb, ska bli jättekul faktiskt, slippa skolan och göra lite roliga saker:) fem minuters promenad till hennes jobb härifrån, asnajs. det bästa av allt kan ja ju säga är att jag har ett eget rum med dator och en HÄSTENS SÄÄNG som ja ska sussa i i två veckor, så jävla underbart. känner mig lite som en kung.  dock har hemlängtan redan kommit, de va längesen ja va borta i två veckor... borta bra men hemma bäst kan ja säga! fast de kommer kännas jätteskönt efter dom här två veckorna och komma hem, så det är bara och längta :) ska lyssna lite på ken nu, ha de bra pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0