hej

tog nyss en dusch, asskönt:) använde duschkrämen Palmolive med honung och vanilj så jag luktar asgott om ja får säga de själv ^^ den här dagen har gått snabbt faktiskt, rätt skönt. imorn är det fredag, då ska vi mysa hemma och kolla på så ska det låta, haha! det är så roligt jag har här på helger, men det är faktiskt rätt skönt. och inte alltid dra ut och röja :) sen ska vi äta gott och dricka lite öl bara tror jag. efter praktiken idag gick jag hem och kollade på grabben i graven bredvid som är så himla gullig! älskar musiken och skådespelarna i den. blev lite tårar sådär men det hör till :) somnade dock i mitten av filmen, men ja har ju sett den ett antal gånger så det gjorde ingenting :P sen kom camilla hem och vi åt makaroner med köttbullar, mumms! :D nu ska jag pumpa lite White lion, sen sova i min alldeles egna HÄSTENS SÄNG :D :D :D

Så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0