hahahaha tummen upp för stå upp komiker

igår var vi och kollade på ståupp komiker, hahahahaha tror aldrig jag skrattat så mycket på en och samma kväll :P dom drog så jävlas mycket sköna skämt som inte går och skriva här, för då skulle de inte låta lika roligt, man måste se dom för att förstå humorn i det hela. hahaha skrattar fortfarande ;D sen när vi gick hem, preci utanför en restaurang med jättemycket folk stannar david helt plötsligt upp, och jag går bakom honom och ser inte honom så jag snubblar ju rätt in i honom såklart, hahaha precis vid fönstret liksom. hahaha det var en underbart rolig kväll igår måste jag säga, behövde verkligen skratta lite:D tack camilla och david, för två megabra veckor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0