hahaha vilken lördag!

underbart rolig kväll, roligaste på länge måste jag säga :) började med att jag och camilla va här. david hade redan dragit till anders och bettan. så gjorde camilla en irish coffee åt mig, asgott! :D sen efter den blandade hon en jättegod grogg med nån god läsk, is, och färska frukter. Jättegott var de. sen beställde vi en taxi och drog till anders och bettan. där var det drinkparty med gitarrhero, jag fick spela för första gången, haha det var askul. sen körde jag singstar mot david, och det gick väl inge vidare... trots att alla gick runt och sa att jag skulle vinna över david, men nejnej :P då blev jag lite småsur. sen beställde vi en taxi därifrån, (stor taxi för 7 pers) så drog vi till en trettio fest, där var det röj! :D as mycket folk och alla möjliga olika åldrar, haha! ett stort sprit rum där det bara var och ta;) underbart. där var vi i 1 och en halvtimma kanske. sen drog vi vidare till krogen, MIN FÖRSTA GÅNG PÅ KROGEN! fett kul de var, och det var jättemycket folk. vi var hemma vid 2 halv tre nångång, då köpte vi med oss kebab hem också, det var asgott. på vägen hem var det slagsmål på gatan, det var lite kul :p hha, nä men en MEGA KUL kväll!:D idag är de väl mindre kul, ont i huvet och skit :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0