godkväll

måndag kväll i malmö, hade min första praktik dag idag. haha va rätt kul, fick sitta och lyssna på folk som ringde och hade problem med comhem, allt från telefon till internet. haha gamla tanter som ringde och va skitgriniga för att dom inte fattade hur man fick igång internet :P sen gick jag en sväng på stan och köpte en kjol på gina, jättefin(A) sen gick jag hem medans milla och david jobbade, så kollade jag på film och drack kaffe :) sov bajsdåligt inatt, tre timmar och somnade och vaknade ständigt, så ja va lite som ett vrak imorse, men det gick an iallafall! sen åt vi middag när dom kom hem, sen har jag pratat i telefon med både tilda och märta, och nu känner jag mig mycket gladare än förut! dom stöttar och dom bryr sig, saknar er sötisar! ses när jag kommer hem, ska pumpa lite white lion nu sen sussa, big loooove

snart är de vår och sommar, nya minnen och nya tag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0