glad

vet inte riktigt vart jag ska börja nånstans. det började med att du började i våran klass. vi kände inte varandra, och började heller inte lära känna varandra så jätte bra under tiden du gick i min skola. det var snarare senare, när du bytte skola, som vi började känna varandra bättre. nu är du en av mina absolut bästa jag har, det ska du veta. du har funnits för mig HELA DAGARNA VARJE DAG, så fort jag har behövt dig har du stått med öppna armar för mig. det gör mig tårögd Josefine. du är en så underbar människa så det känns så fånigt och skriva det här, för det går inte och beskriva med ord. alla som har dig som vän eller nått annat ska vara jävligt tacksamma, och det vet jag att dom är. vi pratar varje dag du och jag. och det känns skönt, det är inte alltid viktiga saker, men det känns ändå skönt och kunna lätta på hjärtat när man vill. och så skönt att jag kan säga precis allting till dig, för jag vet att du inte läcker. du förstår mig, och det är jag så glad för. du dömer inte, du lyssnar, du låter mig prata. du bara finns där för mig. Jag älskar dig föralltid. / din beccs



Josefine Myrman.

Kommentarer
Postat av: josefine

min älskade solstråle <3

2009-03-25 @ 09:42:53
URL: http://exxtra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0