fredag :)

äntligen fredag, fett skööönt! började typ tio idag, och slutade halv två. jätteskönt. men jag börjar verkligen bli skittrött på skånskan nu alltså. sitter ju på en växelavdelning där folk svarar i telefonen hela tiden, och dom pratar verkligen överdriven skånska! ibland hör jag inte ens vad dom säger, så irriterande! kommer njuta när jag kommer hem, de vill ja lova! idag har det BARA ringt sura tanter från norge, som har slängt på luren och skrikit att Fleur de Santé (ett sminkmärke) ska be om ursäkt för allt möjligt, haha! satt med susanne, och herregud va vi skrattade :D nu ska jag dricka kaffe som jag längtat efter, sen ska ja ner och ta en cigg och upp och kolla på film tror jag. sen kommer milla hem, då ska vi äta gott och kolla på så ska det låta, höhö. sen fick ett sånt jävla sug efter jordgubbar, dock har jag inga, men jag lägger upp den här fina bilden så ni också blir lite sugna =) i sommar, då jävlar ska det ätas jordgubbar! :D kysssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0