efter bröllopet

haha ikväll lagade camilla en väldigt speciell rätt, en vanlig brödlimpa med en massa gojs i, som man tydligen gjorde mycket på 80 talet. jag personligen tyckte det smakade förjävligt, haha det tyckte david och camilla också. men det var roligt för vi skrattade som fan åt den där jävla konstiga rätten :P haha. sen har jag druckit pimms drinkar, as goda, och lite vin. har också kollat på "efter bröllopet" en svensk/dansk film med bland annat lassgård och mads mikkelsen. skitbra film faktiskt, satt som fastklistrad, dock väldigt sorlig men men :/ nu sitter jag i mitt rum, david och millan la sig precis, ja är inte speciellt trött eftersom jag sov middag idag igen (som en treåring) :P. så ja är nog uppe ett tag till och lyssnar på musik. tänker som fan på krägga och vill bara dit nunununu! finns inget mysigare ställe än mitt underbara landställe, haha där har man haft kul genom åren. ÅH! <3


den mysiga verrandan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0