trött

idag har jag varit och badat i hellasgården.. det var asskönt i vattnet, har längtat efter att få bada lite :) anyway, sen ikväll har jag bara chillat hemma. är dödstrött, sov fem timmar inatt. blää. nu ligger jag och kollar på oc saom jag alltid gör innan jag ska lägga mig, har blivit som en vana, kan ju snart alla avsnitt utantill ;D men jag tröttnar fan aldrig. justja, jag börjar ju jobba snart! och då kan man ju säga att mitt sommarlov är över.. ska jobba på cafe satir, där jag praktiserade förut. är där i tre veckor från och med 27 juli, så det kommer bli mycket pengar.  YES. men allt känns så boring nu för det känns verkligen som att alla är bortresta :/ som tur är kommer min bebi hem på fredag, saknar henne som faaaan! men nu ska jag fortsätta glutta oc, ha de braa vaa

hahah va trött redan som liten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0