trött på sommaren

så jävla tråkigt väder så man kan ju varken sola eller bada. känns som sommaren har försvunnit helt och hållet typ. jag vill sola och bli brun. aja whatever, har vart med sonny idag. vi kollade på film och hade mysigt. nu sitter jag här och lyssnar på all uttjatad musik jag har och äter chips. vill göra nått roligt, känns som det var längesen. typ åka till krägga eller utomlands eller bara åka bort ett tag, med folk jag tycker om. fast först måste ju det vara lite bra väder.
gnälligt inlägg så sug på den.

fast nånting och se fram emot är att min sötiskusin, min faster och hennes pojkvän kommer från österrike och hälsar på den 24 juli. ska bli sjukt kul och träffa dom igen! två år sen sist :'( SAKNAR ER! snart ses vi <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0