söndag

hade en sjukt mysig dag igår! det började ju med att marre hade spelning ute i haninge (typ i en kohage) haha, men det var nice och grabbarna var duktiga. dock var det mycket fylleback och lantisar där, men det gjorde ingenting. sen efter det drog vi hem, så ringde olga och ville att jag skulle med dom på fest i sickla. så det var hem och byta om och dra ut igen. grabben som hade festen hade ju ingen dålig villa kan jag säga, fyfan! låg precis vid vattnet med egen brygga och allting. trevligt folk var det där också, och man fick gratis alkohol, NICE! det var jättekul och träffa tjejerna igen också, va längesen. sen fick jag och tilda skjuts av min käre mor. så vi var väl hemma runt två typ. kände verkligen att jag behövde den där roliga kvällen med tanke på allt skit jag fick höra i fredags. idag känner jag mig seg som fan, för jag fick mig allt en härlig fylla igår. så idag blir det chilla hemma med chips och cola, lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0