kan inte sova:(

har legat och kollat på oc i fyra timmar nu, kan verkligen inte sova och det suger. är astrött men det går inte. har aldrig haft sömnsvårigheter men på sista tiden har jag sovit som ett kukarsle :( idag har jag storstädat hos pappa iallafall och fått lite pengar, och sen gick jag hem och käkade tacos och tog det bara lugnt hemma, asskönt. har vart full fart hela dagen. imorn kanske jag ska käka lunch med josse, (pizza ofcourse) om hon inte bangar, men det hoppas jag inte för jag är sjukt sugen på pizza. nä nu ska jag ta en cigg på balkongen och lyssna på fåglarnas kvitter eftersom det snart är morgon :( här får ni lyssna på låten som spelas hos mig nu, asskön. eminem remix. puss



så jävla skön och sitta och lyssna på och bara softa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0