dumma josse!

Josse har skrämt skiten ur mig. hon glömde tydligen sin mobil hemma igår när hon skulle på grönan , och jag har ringt henne säkert 50 gånger men hon svarade inte. hörde inte från henne på hela dagen igår och tänkte att nu måste det ha hänt nått. men sen imorse fick jag ett sms där hon skrev att hon levde. fyfan va rädd och orolig jag blev. kunde inte tänka på nått annat igår än att det måste ha hänt nått. jag blir alltid orolig om folk som alltid svarar i telefonen helt plötsligt inte gör det. blir jämt nojig och orolig om mina nära och kära inte går och få tag i. men iallafall, josse är välbehållen, SKÖNT!!!

här får ni min nya favorit låt, så jävla tung


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0