tråk

tråktråktråk, har suttit hemma hela dagen sen jag kom hem från olga, och då va klockan halv tre typ. fett segt, har nada och göra och har ringt runt och frågat om nån vill ses, men alla är ju tråkiga eller kan inte. bläää, och nu känns de som att jag inte vill åka till malmö på nått sätt, vet inte varför, kommer få sån jävla hemlängtan som jag alltid får. även fast de ska bli askul och komma bort så vet jag att efter en vecka kommer jag ligga och grina och vilja åka hem.. saknad är nog det värsta som finns i hela världen, finns nog inget som är jobbigare än saknad. sakna nån, sakna något, som man kanske aldrig kommer få. det kan vara folk som gått bort eller vad som helst. själv vet jag vem och vilka jag kommer sakna när jag är borta, glöm inte bort att JAG ÄLSKAR ER ! Alla mina underbara jag har runt omkring mig. kanske blir ett inlägg imorn innan malmö, tåget går 11.21 så får se hur trött jag är. höres!





saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0