tisdag och lov

igår va jag och märta hos david , och drack bärs och lyssnade på musik. det var asmysigt :) längesen jag träffade märtisen,  hon ska sova hos mig imorron också, så det ska bli myspys. har tvättstugan imorn också, för jag åker ju till malmö på fredag, JIIIPPIII! det ska bli rätt skönt och komma bort från den här skiten ett tag faktiskt. som vanligt när jag åker tåg kommer jag ligga och halvsoa och lyssna på musik, det är så himla mysigt! jag älskar att åka tåg. ska bli kul och träffa Camilla och david där nere också, saknar dom :) finns en till jag saknar som fan också. men men. ska iväg nu och träffa linnea sötplutten. pusspuss

bjuder på den här otroligt fina bilden på mig och bästisen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0