tired

tjululu! måste bara säga att igår måste det varit den vääärsta kväll i hela mitt liv. Mitt huvud gjorde så satans ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. INGENTING HJÄLPTE, provade precis allting. Jag kunde inte ens resa mig ur sängen, tror det var migrän, för sen när jag skulle sova ( RUNT 6 PÅ MORRONEN :() så släckte jag i mitt rum och hade helt tyst, då hjälpte det lite. Dock försvann det inte helt, men det hjälpte iallafall. Usch, ville bara spy igår. mådde så bajs. idag vet ja inte  vafan ja ska göra, så segt allting. och dessutom har jag inte lust med nånting, bara en filmkväll med godis typ. det är nog vad jag ska sysselsätta mig med :) Pusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0