slit

den här helgen har varit riktigt rolig ! i fredags tänkte jag och josse ha hemma myskväll bara, men så blev det inte ! vi drog till fruängen och mötte maria Tiger där :) jättelängesen jag träffade den sötplutten. därifrån tog vi en buss till segeltorp hem till tony. där var det en massa folk, allt från trevliga till asfulla :P men men, där hade vi askul, sjöng som på allsång, shottade jäger och drack och hade allmänt kul helt enkelt! fast mindre kul var det när josse, och sen tony spillde ner hela mig med vin och sprit. FYFAN! luktade ju lagom gott när vi kom hem sen :P jag och josse sov hos mig och var hemma runt 4, sen sov vi typ 5 timmar och va lagom bakis dagen efter, usch usch usch. och jag var tvungen och åka till min farmor som fyllde år den dagen också, väldigt kul och sitta där och nästan hålla på och säcka ihop. Men men , sen på lördag kvällen planerade jag och och josse igen att vi skulle ha film kväll, men sen helt plötsligt blev båda astaggade av någon konstig anledning så ingen av oss ville sitta hemma och tråka, så vi kirrade booze på kvällen och sen drog vi till jonas i stuvsta och kollade på melodifestivalen, det var jättemysigt:) så satt vi där och groggade och drack öl. den kvällen var jag och josse hos mig runt halv två typ. så helgen blev EN HELHELG MED JOSSE <3<3 asmysigt har vi haft! Puss puss

gammal bild på oss hemma hos mickis

Kommentarer
Postat av: HEMLIG BEUNDRARE

Alkoholist <3

2009-02-25 @ 23:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0