skön helg

ligger i samma possision som igår, i sängen med datorn framför mig:D så otroligt skönt, kom precis hem från linnea, vi tittade på film och snackade skit som vanligt :) världens bästaste vän! och huvudvärken känns heeelt över nu:D såå skönt! ligger och lyssnar på lugna favoriter som är världens bästa radiokanal! den här helgen har verkligen varit en slapphelg, as skönt faktiskt. de var riktigt längesen jag hade en sån. :) har också tänt min finfina ljusstake som jag har på väggen i mitt rum som jag är så stolt över! nä nu blir de film eller nått annat skoj. Pusse
(vet att det fattas två, men det här är en gammal bild, har nämligen hittat dom! så den är komplett och fin nu:) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0