onsdag, läääängtar till helg och looooooov

här är mina fina hemsida som jag har gjort på webbdesignen :D LOVE HÄAGEN DAZS <3

tjingeling! nu har jag webbdesign efter två och en halvtimmas håltimme.. jag och ankan var och hälsade på meldon i hans söta lilla blomsteraffär, det var asmysigt, tog en cigg och snackade. redan när jag kom in fick jag syn på världens finaste ros, efter ett tag sa meldon att jag kunde få den! blev asglad:D ankan fick en likadan, fast hennes va inte lika fin om jag får säga det själv, höhö. nämen håltimmen var faktiskt rolig den här onsdagen. Jag sitter nu och längtar till helg, då ska jag festa järnet med mina sötisar, och efter det är det ett sköönt sportlov ! sen nästa fredag drar jag iväg till malmö, ska bli så skönt och få komma bort från tråkiga stockholm. längtar också tills lektionen är slut, då blir det daddy yankee på högsta volym HELA vägen hem, och sen en stor kopp kaffe när jag kommit innanför dörren :) puss och hopp gummisnopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0