MUSIK <3

tjingling, vaknade tidigt idag för en gångs skull, och det var faktiskt riktigt skönt! och inte sova bort hela dagen.
igår promenerade jag och linnea från sjöstad till östbrga, och det är en jävla bit! men skönt va de, och få prata med en sann vän som förstår mig och som lyssnar och ger allt stöd jag behöver! är så sjukt glad att jag har linnea, hon är de bästa som finns för mig. helt klart. och jag har hittat så mycket bra musik genom programmet Spotify, fan hittade en massa med white lion, SÅ SJUKT JÄVLA BRA. får gåshud bara jag hör dom! två as bra låtar som jag har fastnat för och som är två av de bästa låtar jag nånsin hört är :
White lion-goin home tonight
White lion-till dead do us apart.
Så himla fina båda två :) nu ska jag dricka kaffe och sen ikväll kommer märtis och ska sova här :) pusse och krame

haha en snygg bild från i somras när vi var på krägga, VILL TILLBAKA ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0