Malmö imorn :D

tjuha! nu har jag äntligen packat färdigt och städat mitt rum till tip top! igår var jag och märta hos olga, och olgas kille. Vi kollade på en asdålig film, men med mycket roliga kommentarer och ljud blev filmen rolig, hahahaha! en kvinnas doft hette den, ett tips, SE DEN INTE! usch, höll på och somna men märta höll mig vid liv:D efter filmen åt vi nudlar och lyssnade på musik, as mysigt :) sen gick vi och la oss, jag och märta sov i en våningssäng, så vi låg och babblade tills klockan va runt ett. sen så kunde ju jag såklart inte somna, låg vaken och vred och vände och somnade runt fem imorse, mindre kuuuul :( är som ett levande lik idag, hoppas på bättre sömn inatt. IMORN DRAR JAG FUCKERS! ÄNTLIGEN!:D kommer sakna vissa personer mer än andra, men så är det alltid ;) väntar nu på att mammi ska komma hem med käk, är as hungrig. back to work. puss puss

en gammal bild hos Gabbi på oss girls :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0