fan fan fan

gick och la mig vid nio idag, de va två timmar sedan. dom två timmarna har jag försökt somna, dock inte lyckats utan stirrat i taket och gråtit av tankarna som finns i mitt huvud hela tiden. det är en psykisk sjukdom jag har som kallas hypokondri. det är en inbillningssjuka skulle man kunna säga. jag går runt och tror att jag är dödssjuk hela tiden, och planerar min egen begravning"ifall att" ligger tillochmed och tänker och hoppas på att jag lever till sommaren. Det är förjävligt och jag har haft de här i ungefär två och en halv månad. varje dag får jag panik och ångest, vilket gör mig ledsen. ibland tror jag att jag har en hjärntumör, ibland lungcancer eller hjärnhinneinflammation. jag sitter och söker på internet hela tiden efter olika sjukdomar och kollar om jag har dom symtomen, och just när jag läser det tänker jag alltid: men gud precis så har ju jag, precis så känner jag! min läkare måste ha slarvat när han undersökte mig, jag är visst sjuk!
Tanken finns med mig hela tiden, men det kan hända att jag glömmer bort den i max 5 minuter. Det här gör mig så oerhört okoncentrerad och ofokuserad och gör att jag inte kan engagera mig i nånting, jag hänger inte med på lektionerna, jag sitter enbart och tänker på en sak. förjävligt säger jag bara, vet inte hur länge till jag pallar det här. för det här, det är är det ABSOLUT värsta jag har varit med om i hela mitt liv, har aldrig mått såhär förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0