varför?

Ja kan man undra, varför jag alltid fallit för dom största fittorna som finns i Sverige? Otroligt korkat av mig, och jag lovar mig själv att det aldrig kommer hända igen. Jag vet ju fan inte ens vad kärlek är, har aldrig upplevt äkta kärlek. Bara en massa jävla svartsjuka, och skyll på mig att det är jag som har gjort fel fast jag hela tiden bara vill att allt egentligen ska vara bra. Jag blir ju helt förvånad när jag träffar killar som faktiskt är jättetrevliga och gulliga mot mig. Ska lova mig själv och aldrig ens titta på en massa fula, patetiska killar och pundare. Fan finns det för charm med det egentligen, INGENTING. Har äntligen insett vad folk menar med mig och mina relationer, skäms ju förfan att jag inte ens pallar prata om det längre och har aldrig förstått varför alla har åsikter om dom jag träffar, nu förstår jag. Första gången på tre fucking år. All sanning är redan sagt och imorgon är min stora dag, och den ska firas kan jag säga. Fuck alla patetiska fula fittor, jag skäms för att jag stått ut med alldeles för mycket i onödan, blivit utnyttjad både till höger och vänster. och gett bort hela mitt hjärta till någon som bara har trampat och spottat på det. TACK ALLA JAG HAR RUNT OMKRING, härdanefter kommer ni se en lycklig och GLAD Beccs som finally har insett att livet går vidare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0