söndag

HELVETES dag på jobbet. Fick lunch klockan fyra och hade inte ätit nån frukost, så jag var så gott som svimfärdig då. Och jävla bittra kärringar som måste klaga och en var så jävla otrevlig så ja va nära på och smälla till fanskapet, blä. Nu sitter jag hemma, kom precis hem har varit med Linnea en stund. Lyssnar på winnerbäck och har precis målat naglarna. Tankarna flyger runt i huvet som vanligt när jag är ensam, men det är som vanligt. Fyller år i övermorgon iallafall, ska bli kul som fan. Ska ut och ta en öl med Linnea och några då, kommer bli nice även om det är en tisdag. Det blir ju vad man gör det till så att säga! Men nu ska jag krypa ner under täcket och skriva dagbok, för jag fryyyyser ihjäl snart, helt genomfrussen. Måndag imorn, HYES

sjukt bra låt, lyssnar om och om och om igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0