söndag

hade sjukt kul och mysigt i fredags. jag marcus och mikaela var först på hardrock café och åt middag och drack några supergoda drinkar! sen efter det åkte vi till kingstown och fortsätta kvällen. där jobbade fabey som dj, och spelade gaalet skön rock hela kvällen! hela taket lyfte, fan att jag missat så mycket i mitt liv haha :P sen kom det en massa annat folk dit också, marcus och mikaelas kompisar som var sjukt sköna! aspen och josse kom förbi en sväng också, men dom stannade inte så länge. jag rullade hem vid tre och tog sällskap med marcus mikaela och charlie. fan känner mig inte alls så sugen på alla fjortis klubbar som folk drar till, hänger hellre på rockställen med sköön musik och galna människor, underbart! :) som sagt så spelades den här låten på kingstown, som har blivit min favorit låt, får aldrig nog. visst får jag olika känslor av den, men den är så fin så jag kan inte låta bli och lyssna. deppig men så fin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0