sådär ja

var ju såklart tvungen och damsuga och skura i mitt rum, men nu är det gjort och det luktar liljekonvalj i hela rummet, doften på rengöringsmedlet haha! Nu sitter jag och käkar pasta med köttbullar, det jag alltid lagar när jag är ensam typ haha. Fast ibland kan jag få flipp och göra värsta fina middagen till mig själv, det tycker jag man är värd ibland. Men iallafall, yrkesdag idag. säger bara HAHAHAH, har nog aldrig sett linnea så irriterad på mig. jag hade svårt och sitta still på alla föreläsningar och höll på med annat och kunde inte sitta still. så hon sa hela tiden: BECCA SITT STILL FÖR HELVETE och pekade fuck you, haha så jävla tjurig BEBI!

DEN KVINNAN HAR RÖST SOM INGEN ANNAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0