mysigt

Har pysslat i mitt rum hela kvällen, rensat mina lådor och slängt en massa skit. Torkat av alla lådor också, och rengjort alla dammiga ljuslyktor, det behövdes kan jag säga! Bytte även julstjärna och fixade lite, så nu ser det jättemysit ut i mitt rum :D dock kommer det vara lika stökigt imorn, suck....
Idag har jag också fixat det sista till på fredag, dvs köpt alkohol i stor mängd, lovely, så nu vill jag ha helg! skönt att det är tidig vecka. Och just nu för tillfället sitter jag och glufsar i mig mackor och lyssnar på musik i mitt rum som är fullt med levande ljus :) bara julskivan som fattas, kanske är dags och börja spela alla dom äckliga SÖNDERSPELADE jul låtar som man hört alla år...



Vintern är trotts allt ganska mysig, ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0