jag härmar mickis ;)


Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?..

Japp, glada och snälla människor runt omkring mig TACK! :)


Vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

Datum vet jag inte, men skärgården med Linnéa kommer jag alltid minnas, som alla andra våra minnen.

Vad var din största framgång 2009?

Ingen aning
Största misstaget?
Beskyllt mig själv för saker och ting trotts ingenting av det jag gjort varit fel och att jag gav hela mig själv till en sjuk människa och Sveriges största svin.


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp

Bästa köpet?

Min ipod, min nya rosa mobil, och allt annat jag köpte när jag fick min sommarlön ;)

Vad spenderade du mest pengar på?

Bra fråga, bra onödigt

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja självklart, alla fina vänner jag har såklart! <3

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?

Alter Bridge-watch over you
Lars Winnerbäck-jag är hos dig igen
Daddy yankee- ven bailalo


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare tyvärr, men det är slut på det nu !


Vad önskar du att du gjort mer?


Lyssnat på mina vänners råd om allt, tränat, inte slösat pengar på skit
Vad önskar du att du gjort mindre?

Inte lagt ner så mycket energi på fittor som bara tänker på sig själva
Blev du kär i år?

Haha näpp
Favoritprogram på tv?


Oc kommer alltid vara största favoriten, även om det inte sänds på tv längre

Största musikaliska upptäckten?
Alter Bridge!

Något du önskade dig och fick?

jaa, present kort till taturing bland annat :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Var och åt middag med familjen och Linnea

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja, om folk som skiter i andra bara kunde gå och dö :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

svagare än jag brukar vara

Vad fick dig att må bra?

vädret, min vänner och alla andra runt omkring. och framförallt MUSIK <3

Vem/vilka saknar du?
det skulle va morfar isåfall :/

De bästa nya människorna du träffade?

alla störda rockare och folk man träffat ute!

Årets sötaste?

Camilla!

Årets hetaste?

FRANK WAGNER I JOHAN FALK! Dvs Joel kinnaman ;)

Årets besvikelse?

för mycket för att dra upp här
Årets bästa?
skärgården, sommarkvällarna, våren

Årets snällaste?
Bebisen såklart!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0