:)

Jag tänkte på en sak, jag hade så himla mysigt för mig själv igår. Första gången på hundra år som jag verkligen njöt över att vara helt själv. Pulade en massa i mitt rum och sådär, sen när jag la mig i sängen hade jag en playlist på datorn med en massa lugna fina låtar på, och skrev samtidigt dagbok. Hittade en skriv bok i min låda, har letat länge efter en sådan för jag har så mycket jag behöver få ur mig. Och det är så skönt och skriva av sig om tankar och känslor och saker som har hänt i livet. En låt som spelades flitit igår kväll hos mig var den här nedan. Clara spelade den för mig i somras, men då kunde jag inte lyssna på den alls. Det var så mycket runt omkring då som gjorde mig ledsen så då var det omöjligt. Men nu kan jag lyssna på den, dock är den så fin så man ändå blir tårögd!


Lars winnerbäck- jag är hos dig igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0