trött som en åsna

just precis, vaknade med världens huvudvärk och trött som ett as. igår va jag och josse på fest hos hennes kompis i sjöstad, det var helt okej. men kanske blev lite för mkt folk sen så man typ satt på varandra? men vi drog därifrån sen och åkte hem till eken och satt där och chillade och smådrack lite. en helt okej fredag med andra ord. och idag va jag med josse igen, käkade ute och sen drog vi hem till mig och bara umgicks med familjen. imorn blir det upp tidigt och jobba hela dagen, blää är inte alls sugen på det den här gången faktiskt. men får se fram emot nästa helg när jag åker till malmö istället, FYFAN VAD JAG LÄNGTAR! ska lägga mig snart, sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0